v     گردشگران

v     دولت های مبدا

v     دولت های میزبان

v     مردم بومی

v     سازمان های توریستی ( آژانس های مسافرتی داخلی و بین المللی )

v     موسسات آموزشی ( دانشگاه ها و سازمان های فنی وحرفه ای )

v     سازمان های خدماتی ( هتل ها ، متل ها، میهمانپذیرها …)

v     زیر ساخت های اقتصادی ( شبکه ارتباطی ، جاده ها ، فاضلاب …)

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

v     شبکه حمل و نقل ( هوایی ، زمینی و دریایی )

v     جذابیت توریستی ( تاریخی ، طبیعی ، فرهنگی …)

کلیه این عوامل در یک محیط برین محاط شده اند و تحت تاثیر عوامل فرهنگی ، اجتماعی , سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی ، تکنولوژیکی و محیط زیستی قرار دارند .عوامل موثر بر گردشگری در الگوی تعاملی صنعت گردشگری  ( شکل 1-2) منعکس شده می باشد( زاهدی ،1385).

[1] System approach

متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

دسته بندی : پایان نامه